- Reklama -
DomůLifestyleSpolečnost PepsiCo má nové logo

Společnost PepsiCo má nové logo

- Reklama -

Americká společnost PepsiCo, věčný a stále velmi agilní konkurent Coca Coly, oznámila, že její výrobky dostanou nový typ loga. Pepsi, ikonická globální značka, představila systém vizuální identity, který je první aktualizací globálního loga po čtrnácti letech. Produkty s novým emblémem uvede firma na trh v Severní Americe na podzim, kdy bude slavit už 125. výročí značky a celosvětově v roce 2024, čímž by podle vedení značky měla Pepsi zahájit svou další éru s výhledem do budoucnosti.

Přepracovaný design zahrnuje výraznější písmo, charakteristický puls a aktualizovanou paletu odstínů, včetně černé barvy odkazující na produkty řady Pepsi Zero Sugar s nulovým obsahem cukru. Inovované vizuální schéma se má týkat všech fyzických i digitálních kontaktních bodů, včetně obalů, chladicích zařízení, vozového parku, módy, stravování atd.

Klíčové prvky nového designu loga Pepsi (podle informací výrobce):

- Reklama -

– Tradiční globus a inovovaný font se sjednocují tak, aby se hodily do různých prostředí a zdůrazňovaly charakteristiku značku Pepsi.
– Aktualizovaná paleta přináší jasně modrou a černou barvu, které vnášejí do klasického barevného schématu Pepsi kontrast, živost a moderní nádech.
– Nová vizuálně výrazná silueta plechovky odkazuje na ikonické plechovky Pepsi jako značky přístupné pro všechny.
– Moderní, vlastní písmo odráží sebevědomí a neokázalé smýšlení značky.
– Charakteristický puls Pepsi evokuje „vlnění a šum“ Pepsi-Coly a má nepřímo vyjadřovat i energii hudby, která je důležitou součástí odkazu Pepsi.

Firma se snaží na část klientely zapůsobit také v současnosti snad milionkrát denně skloňovaným environmentalismem, a od loňského roku začala na výrobních linkách převádět všechny plastové lahve s objemem 20 uncí (cca 0.6 litru) na stoprocentně recyklovaný PET materiál.

Společnost udržuje povědomí o svých výrobcích mimo jiné i tvorbou vlastních televizních pořadů, soutěží a dalších promočních akcí, jako je např. Pepsi Challenge či Super Bowl Halftime Show. Firma se také snaží neustále přicházet s atraktivními produkty, přičemž mezi ty nejnovější patří Nitro Pepsi, Pepsi x Peeps, Pepsi for SodaStream nebo zmíněná Pepsi Zero Sugar s vylepšenou chutí.

- Reklama -
- Reklama -

Poslední přidané

- Reklama -

Neuniklo vám?